اسنپ اسمایل در داروخانه شیراز زنجان کرمان یزد تهران اصفهان تبریز

اسنپ اسمایل در داروخانه شیراز زنجان کرمان یزد تهران اصفهان تبریز

لمینت موقت سیار روکش پلاک کامپوزیت متحرک دندان درب منزل چیست خرداد 1402

هیچ میدانید جرم گیری دندان با استفاده از تجهیزات پیشرفته در پزشکی زیبایی و با کمک موادی که برای جرم گیری دندان ها استفاده می شود انجام می شود. با تولید قدرت مکش، جرم‌گیرهای دندانی مستقیماً دندان‌ها را جرم می‌گیرند و جرم‌ها و پلاک‌های میکروبی را از بین می‌برند. جرم گیری دندان با این دستگاه کاملاً نامرئی است زیرا جرم به تدریج از روی دندان برداشته می شود و نیازی به بیهوشی ندارد و بدون درد یا ناراحتی برای بیمار قابل استفاده است.

 

 

 

ایا خودمان میتوانید جرمگیری دندان انجام بدهیم

 

 

 

ایا خودمان میتوانید جرمگیری دندان انجام بدهیم:

 

جرم گیری دندان ابزار بسیار سختی است که باید توسط دندانپزشکان یا کادر درمانی به موازات دندانپزشکان انجام شود، بنابراین نتایج کار بسیار موثر و رضایت بخش است. توجه به این نکته ضروری است که رعایت بهداشت دهان و دندان و استفاده از مسواک و خمیردندان مناسب علاوه بر مواد جرم گیر، تأثیر بسزایی در سلامت دندان ها دارد و یکی از عوامل پوسیدگی دندان و به طور کلی بیماری های لثه است. پلاک و تولید بوی بد دهان که در نهایت سطح سلامت دهان و دندان را کاهش می دهد.

 

 

آیا به روش سنتی میشود جرم گیری کرد  

 

 

آیا به روش سنتی میشود جرم گیری کرد :

 

خیر چن در بسیار از سایت های زرد و تفریحی گفته میشود با فلان مواد خانگی میتوانید چرم دندان را از بین ببرید بله با مسبواک زدن و استفاده از برخی راه کار های خانگی میشود جلوی ایجاد جرم دندان را گرفت اما وقتی جرم کاملا سفت شد باید با دستگاه جرم گیری پاکسازی شود و و با هیچ درمان خانگی این جرم ها از بین نخواهند رفت.

 

 

 

 

 

جرم دندان در کجا قرار دارد:


تارتار در مناطقی که مسواک به آن نمی رسد بیشتر جمع می شود و تمیز کردن آن مناطق دشوارتر است. پلاک دندانی معمولاً در امتداد لثه و نواحی پر شده دندان ایجاد می شود.حتی با رعایت بهداشت دهان و دندان، جرم گیری همچنان ضروری است. زیرا باکتری ها همیشه مهمان دهان و دندان ما هستند.اگر از مدیریت جرم گیری غفلت شود، این فقط دندان ها نیستند که آسیب می بینند. اگر دندان های خود را به درستی مسواک نزنید، ممکن است به بیماری لثه نیز مبتلا شوید. پس مسواک زدن را مهم در نظر بگیرید.

 

 جرمگیری دندان

 

 

جمع بندی :

دلایل زیادی برای زرد شدن دندان ها وجود دارد و برخی غذاها و رعایت نکردن برخی نکات از عوامل مجرمانه هستند. البته برخی از افراد با دندان های کمی زرد به دنیا می آیند. نمی توان آن را پوسیدگی دندان نامید.پلاک میکروبی زرد یا سفید همراه با بزاق به سطح دندان می چسبد و تارتار ایجاد می کند. جرم گیری دندان برای از بین بردن جرم دندان ضروری است. جرم گیری با دست یا در دندانپزشکی با استفاده از دستگاه اولتراسونیک انجام می شود و عوامل موثر بر آن عبارتند از:



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ساعت ? تاريخ: پنج شنبه 31 فروردين 1402برچسب:جرمگیری دندان, ? موضوع: <-CategoryName-> ?